Het is haast zover! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rob en Maaike - WaarBenJij.nu Het is haast zover! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rob en Maaike - WaarBenJij.nu

Het is haast zover!

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Rob en Maaike

26 Oktober 2012 | Nederland, Nijmegen

Nou, daar sta je dan. Nog ongeveer een week en dan mogen we het vliegtuig in. Alle spulletjes hebben we het afgelopen jaar wel ongeveer verzameld, dus daarmee kan weinig mis gaan. Dacht ik. Tot eergisteren bleek dat ik een klein beetje een deel van het visum was vergeten.. Maarja, ook dat is inmiddels zo goed als geregeld, dus we zijn er klaar voor!

Ik moet mijn tas nog gaan proefpakken, maar als ik zo naar al die spullen kijk die wij inmiddels onder mijn bureau verzameld hebben, krijg ik het donkerbruine vermoeden dat het niet gaat passen. Dat zal dus nog wel wat stressmomentjes op gaan leveren, maar dat zien we volgende week wel weer.

Tot de dag van ons vertrek zijn we vooral nog druk met het afscheid nemen van mensen, wat vooral bestaat uit leuke dingen doen (veel eten!) en dat is helemaal niet zo erg. Tegen het afscheid zien we (ik?) wel behoorlijk op, maar dat hoort er ook bij. Natuurlijk gaan we zo veel mogelijk proberen dit digitale dagboek bij te houden, ook voor onszelf natuurlijk, zodat iedereen een beetje op de hoogte blijft van ons reilen en zeilen in verweggistan.

Iedereen die behoefte heeft een beetje bij te houden wat wij zoal doen, is van harte welkom gezellig mee te lezen. Ook reacties zijn heel erg welkom, leuk!

Enjoy! :)

  • 02 November 2012 - 07:56

    Huub Gera Roel En Kim :

    Heel veel succes met inpakken, afscheid nemen en een hele fijne reis toegewenst

  • 03 November 2012 - 15:59

    Tante Annerieke:

    Op dit moment zitten jullie in het vliegtuig. Nog even en een hele andere wereld komt jullie tegemoet. Geniet van de wonderen van dit bestaan! Liefs, van ons allemaal uut Zwolle

  • 04 November 2012 - 15:21

    Jolanda Kuijpers:


    Hè lievers vind het wel raar ik je een tijdje niet meer zie in de buurt ik zal de taak nu wel een beetje van e over moeten nemen jaja de oppas van je zus maar dat vinden we juist erg leuk geniet van jullie grote reis vind het welerg spannend hoor allemaal wat jullie allemaal gaan meemaken
    En erg leuk dat we jullie kunnen volgen via een site nou genietse met jullie tweeën en veel lieve groetjes namens Jolanda Hans joey doei lievers

  • 05 November 2012 - 11:46

    Kathy Van Elden:

    Hoi Rob,
    Jammer dat je niet bij het feest kon zijn het is een geweldige avond geweest waar prachtige foto's van gemaakt zijn. Je kan ze komen bekijken als jullie weeer terug zijn, maar eerst zelf aan de slag met de camera. Heel veel plezier, en ik verheug me op jullie verslag.
    Groetjes Kathy

  • 05 November 2012 - 18:51

    Jo-petra En Kids:

    Hallo Maaike en Rob,
    Als het goed is zijn jullie nu goed aangekomen en al wat aan het wennen, heeeeeeeel veel plezier geniet ervan

  • 06 November 2012 - 11:30

    Kitty En Mientje:

    Hoi Maaike en Rob,

    Heb ook maar eens jullie reisdagboek geopend. Leuk om te lezen. Ook de reactie van anderen.
    Inmiddels is het Dinsdag 6 November. Hier heeft het 3 graden gevroren, lekker grijs. En fris.
    Maar het zonnetje schijnt. Bij oma op de Oudebaan lijkt het soms of de wereld vergaat, zo'n herrie.
    Nou luitjes, ik ga maar eens wat doen. Kijk over een paar daagjes weer.

    Geniet van elkaar en de omgeving, Liefs Kitty

  • 06 November 2012 - 16:41

    Fam. Van Rij:

    Hoi lieve schatten,
    Hoe gaat ie daar? Leuk om al die reacties te lezen dus ik dacht ik zet er ook een krabbeltje bij.
    Genieten jullie? Dat zal we zol te lezen in jullie laatste mailtje.
    Nou hier is het normale leven van alle dag met koud herfst weer, zoals Kitty schreef; vanmorgen was het krabben op de auto ramen want het had gevroren! BRRRRR
    Hopelijk gaan we gauw wat lezen en foto s zien van jullie reis,we kijken er naar uit!

    LFS en geniet ervan Smoeke xxxxxxx :)

  • 06 November 2012 - 16:45

    Eva:

    Hoi Rob en Maaike
    Ik doe jullie missen
    Is het goed op reis?
    Ik heb net boerenkool met worst op!
    Ik mis ook jouw boks.
    Verder wete nie...

    Dikke knuf EVA XXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 07 November 2012 - 00:17

    May Blom:

    Hallo Rob en Maaike.

    Ik zal me even voorstellen, jullie kennen me nl niet.
    Ik ben n jeugdvriendin van Marjon en ken Jeroen ook.
    Van Marjon hoorde ik dat jullie gaan reizen.
    Reizen vind ik erg mooi om te doen en ben zelf in 2010 in Laos Cambodja Viëtnam geweest.
    Eerder ben ik in Thailand en Indonesië geweest.
    Vandaar vind ik het erg leuk om jullie reisverslagen te lezen.
    Ik wens jullie een hele mooie reis en een te gekke tijd met jullie rondreis.

    Groet May Blom

  • 07 November 2012 - 00:17

    May Blom:

    Hallo Rob en Maaike.

    Ik zal me even voorstellen, jullie kennen me nl niet.
    Ik ben n jeugdvriendin van Marjon en ken Jeroen ook.
    Van Marjon hoorde ik dat jullie gaan reizen.
    Reizen vind ik erg mooi om te doen en ben zelf in 2010 in Laos Cambodja Viëtnam geweest.
    Eerder ben ik in Thailand en Indonesië geweest.
    Vandaar vind ik het erg leuk om jullie reisverslagen te lezen.
    Ik wens jullie een hele mooie reis en een te gekke tijd met jullie rondreis.

    Groet May Blom

  • 07 November 2012 - 00:17

    May Blom:

    Hallo Rob en Maaike.

    Ik zal me even voorstellen, jullie kennen me nl niet.
    Ik ben n jeugdvriendin van Marjon en ken Jeroen ook.
    Van Marjon hoorde ik dat jullie gaan reizen.
    Reizen vind ik erg mooi om te doen en ben zelf in 2010 in Laos Cambodja Viëtnam geweest.
    Eerder ben ik in Thailand en Indonesië geweest.
    Vandaar vind ik het erg leuk om jullie reisverslagen te lezen.
    Ik wens jullie een hele mooie reis en een te gekke tijd met jullie rondreis.

    Groet May Blom

  • 07 November 2012 - 00:21

    May Blom:

    Dit is erg overdreven, 3x dezelfde tekst. Er kwam geen reactie op het toevoegen, heb daarom n paar keer geklikt op toevoegen. Sorry...............

  • 23 November 2012 - 17:49

    Henk En Kai :

    Hallo Maaike en Rob .
    Vorige week kregen wij een mailtje van Johan (de vader van Maaike ) en die vertelde dat jullie in Azie zijn om een rondreisje (hmm???) te maken .
    Daarbij vertelde Johan ook dat jullie ook voornemens waren om Thailand te komen bekijken .
    Wij wonen sinds februari 2008 in Thailand en hebben het enorm naar de zin .
    Ondanks dat we jullie niet kennen zouden wij het enorm leuk vinden om jullie een (klein) gedeelte van het mooie en gastvrije Thailand en hun gebruiken aan jullie te laten zien ,zodat je bij thuiskomst tegen Johan kunnen vertellen hoe mooi wij wonen en hoe mooi Thailand is .
    Denk dat Johan na het zien van jullie foto's en het beluisteren van jullie verhalen ook wel een keer zin krijgt in een reis naar het land van de glimlach.
    Denk dat jullie ons mailadres kunnen zien en anders graag even laten horen als dat niet zo is .
    Wij kunnen dan op tijd kontakt met elkaar opnemen over jullie verblijf in Thailand en een paar dagen bij ons in Chon Buri .Wij wensen jullie een prachtige en avontuurlijke reis en tot horens .
    Henk en Kai

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob en Maaike

Wij zijn Rob van Rij en Maaike Janssen en wij gaan op avontuur! :)

Actief sinds 16 Okt. 2012
Verslag gelezen: 5598
Totaal aantal bezoekers 24740

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 31 Mei 2013

Rob en Maaike op avontuur

Landen bezocht: