Foto's Cambodja - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Rob en Maaike - WaarBenJij.nu Foto's Cambodja - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Rob en Maaike - WaarBenJij.nu

Foto's Cambodja

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Rob en Maaike

04 Februari 2013 | Laos, Vientiane

Voor iedereen die geen facebook heeft, is hier de link naar de foto's van Cambodja (01/12/2012 - 01/01/2013):

Er volgt snel een update!

xxx Rob & Maaike

• 05 Februari 2013 - 16:30

Harry Hubers ( Fac Services Boxmeer ):

Hoi Rob en Maaike,

Nou ik kijk nu voor 't eerst op jullie geweldige vakantiesite,ziet er piecobello uit daar,wat 'n mooie plaatsen die jullie daar samen bezoeken.Daarom wens ik jullie beiden ook nog heel veel mooie dagen toe op jullie geweldige reis.Zorg dat je niet verdorst Rob , want het is hier bijna Carnaval.Het ga jullie beiden bijzonder goed,heel veel plezier en mooie momenten toegewenst.

groeten van je collega van MSD AH Boxmeer.
    Harry Hubers uit Oploo.

• 10 Februari 2013 - 11:34

Petra Janssen:

Hallo Maaike en Rob,

Wat hebben jullie toch al veel meegemaakt en wat een prachtige foto's, deze ervaring neemt niemand jullie nog af , prachtig, geniet verder samen en tot schrijfs.

Groetjes Jo en Petra Milsbeek